loading...
honar
sahar-m-f بازدید : 8 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
الگوی کیک خرگوش این الگو اندازه کاغذ A4 هستش یعنی اندازه این کیکی که من درست کردم برای 15 تا 20 نفر کافیه. به نظر خودم برای این کیک بهتر بود از کیک اسفنجی آقای نوروزی یا خانم طوروسیان استفاده میکردم، چون تعداد لایه ها زیاد میشد و احتیاج به انسجام داشت اما چون کسایی که میخواستن بخورن همه کیک پایه رو خیلی دوست دارن برای همین این ریسک و کردم و با دستور کیک پایه، یه کیک 14 تخم مرغی درست کردم که ریختم تو یه سینی 30*40 با ارتفاع 4 سانت که البته به اندازه 1 پیمانه از مایع دیگه جا نمیشد که اونم ریختم تو یه قابلمه فسقلی 10 سانت... البته اونم استفاده شد. ارتفاع کیک بعد از پخت و بعد از خنک شدن، دقیق 4 سانت شد. فرداش الگوی کارم رو که روی کاغذ روغنی کشیده بودم روی کیک گذاشتم و بریدم که به اندازه 3 تا الگو کنار هم دراومد. لایه ها رو بعد از مرطوب کردن، خامه و گردو و موز گذاشتم، و روی هم گذاشتم. بعد آستر کشی، که سخت ترین مرحله اش بود و تقریبا سه ربع طول کشید!!! چون تو این مرحله بود که باید به خرگوشه فرم میدادم: بعد هم دو سوم خامه ام رو با کاکائوی خمیری شده زدم که دیدم رنگش خیلی کمرنگه، یه مقدارشف شاید به اندازه 100 گرم هم شکلات آب کردم و اضافه کردم که شد این رنگی. با روبان صافش کردم و با یه سیخ چوبی روی اون رو فرم دادم. ************************************************************* بازم از محبت همتون ممنون.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 128